В Nostro.bg както пазаруването, така и връщането е лесно, бързо и удобно. В случай, че искате да върнете закупен от Вас продукт, можете да го направите в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Какви са условията и каква е процедурата? Може да откриете информация за всичко това по-долу:

Как да върнете продукт, предлаган от Nostro.bg?

За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти : 0882838374 или info@nostro.bg

На какви условия трябва да отговаря продуктът, който искате да върнете?

Връщане на продукт може да бъде осъществено, ако той е в състоянието, в което е получен, в това число - оригинална опаковка и всички съпътстващи аксесоари (ако има такива).

Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощени лица или които са умишлено повредени, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или използване, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/електрически шокове). 

Продуктът трябва да бъде върнат в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи, с които е доставен продуктът.

В случай че доставеният продукт е бил придружен от подарък, необходимо е да върнете и подаръка.

В случай че сте закупили няколко еднакви продукта и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

За да се възползвате от правото си за връщане на продукт, трябва първо да се свържете с нас на тел.0882838374 или да ни пишете на имейл: info@nostro.bg. Служител на Nostro.bg ще се свърже с вас и ще уточни и подготви връщането на дадения продукт!

Кой поема транспортните разходи при връщане на продукт?

В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на nostro.bg. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.

Адресът за получаване на върнати пратки е: гр. София, улица Лозен 6, склад на Alleop. Пратките се изпращат от удобен за клиента офис на куриерска фирма "Спиди" или от личен адрес на клиента.

nostro.bg ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банкова сметка.

Product added to wishlist
Политика за бисквитките
Ние и нашите партньори съхраняваме и/или имаме достъп до информация на устройство, като уникални ID номера в бисквитки с цел обработване на лични данни. Можете да приемете или управлявате своите предпочитания чрез препратките тук, включващи правото да възразите, като се използва легитимен интерес или по всяко време на страницата с настройки за поверителност.