Имам ли възможност да върна закупен продукт?
Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).
Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?
Всички предлагани електроуреди от nostro.bg имат законова гаранция за срок от 24 месеца. Предлагаме и търговска гаранция до 2 години. За повече информация за търговската гаранция, моля да се свържете с нас.
В кои случаи nostro.bg има право да откаже гаранция?
Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в инструкциите за употреба, гаранцията и техническите характеристики на стоката. Гаранцията на продуктите не покрива износване, случайни повреди или щети, причинени от неправилната употреба на продукта. Силно препоръчваме да прочетете внимателно инструкциите за експлоатация, за да гарантирате правилната употреба на уреда през целия период на ползване. Обърнете внимание, че 24-месечният гаранционен срок не се подновява при доставката на заменения продукт. Той важи от доставката на първоначалния продукт.
Получих продукт с дефект, липсващ аксесоар или функционална част. Какво да направя?
Трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.
При транспортен дефект е желателно да ае свържете с нас в максимално кратък срок.
Как да върна продукт?
За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти : 0882491923 или [email protected]
Връщане на продукт може да бъде осъществено, ако той е в състоянието, в което е получен, неизползван, в това число - оригинална опаковка и всички съпътстващи аксесоари (ако има такива).
Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощени лица или които са умишлено повредени, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или използване, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/електрически шокове).
Продуктът трябва да бъде върнат в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи, с които е доставен продуктът.
В случай че доставеният продукт е бил придружен от подарък, необходимо е да върнете и подаръка.
За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?
В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на Получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на nostro.bg. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от Получателя.
В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?
nostro.bg ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банкова сметка.