ДОСТАВКА И КУРИЕРИ

С коя куриерска фирма работите?

Nostro.bg доставя своите пратки чрез куриерска фирма Спиди до техни офиси и до точен адрес, Нет куриер за гр. София и Sameday. 

 

Има ли такса за доставка и в какъв размер е тя?

След направена поръчка за продукт предлаган от NostroLux, доставката се извършва до 5 работни дни, освен за населени места, посещавани по график и освен в периоди като Черен Петък или извънредни такива, които NostroLux предварително обявява в магазина. Поръчки направени след 15:00 в делнични дни, се изпълняват на следващия работен ден. Изключение правят делнични дни след официални празници или уикенди.

Цени и условия за доставка:

до 99.99 лв6.90лв
от 100 до 249.90 лв8.90лв
над 250 лв12.90лв

При избор на начин на плащане - "Наложен платеж" (при получаване) се начислява такса в размер на 2.99лв. 

 

Мога ли да получа пратката си в точно определен час?

За съжаление нямаме възможност за фискиране на точно определен час за доставка до получател. При желание за уговорка с куриера, можете да се свържете с куриерската фирма, която изпълнява Вашата доставка.

 

До колко време ще получа пратката? 

След направена поръчка за продукт, предлаган от Nostro.bg, доставката се извършва между 2-5 работни дни, освен за населени места, посещавани по график и освен в периоди като Черен Петък или извънредни такива, които Nostro.bg предварително обявява в магазина. Поръчки направени след 09:30 в делнични дни се изпълняват на следващия работен ден.

 

Къде ми е пратката? 

Ако желаете да получите информация за точното местоположение на своята пратка, необходимо е да разполагате с номера на нейната товарителница. В случай, че не разполагате с такъв, може да се свържете с наш сътрудник на телефон 0882491923 или на имейл адрес ccd@nostro.bg, който ще ви го предостави и ще ви съдейства за да разберете точно къде се намира вашата пратка.

ПОРЪЧКИ И ПРОМОКОДОВЕ

Ще получа ли потвърждение за направената поръчка?

Да, разбира се. Ако сте посочили имейл адрес в своята поръчка, ще получите потвърдителен имейл за извършената поръчка веднага след като я получим в нашия сайт. Освен това Nostro.bg се ангажира да се свърже и с всеки клиент направил поръчка, посредством посочения в нея телефонен номер, в рамките на 1 работен ден за получаване на потвърждение за поръчката и уточняване на нейните детайли. В почивни дни и по време на официални празници това се случва в рамките на първия работен ден, а за периода на Черен петък - във възможно най-кратък срок. 

 

Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице (фирма), как да постъпя?

Ако след регистрация сте установили, че въведените данни не са коректни (Име на фирмата, ЕИК, адрес или МОЛ) и желаете да ги коригирате е необходимо да се свържете с нас, за да ви съдействаме.

 

Мога ли да откажа поръчка?

Всяка направена поръчка може да бъде отказана, но е препоръчително това да бъде извършено възможно най-скоро след нейното заявяване. Нашият екип работи експедитивно и обработва голяма част от поръчките още на същия ден от регистрирането им и затова е важно да заявите отказ от направената поръчка своевременно. 

 

Мога ли да направя промени по поръчката?

Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система. Поради това, промени по нея ще забавят процеса по обработването и изпращането ѝ и не са препоръчителни. Ако все пак желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител възможно най-скоро след заявяването и.

  

Защо гаранционната ми карта не е попълнена? 

Гаранционните карти не се попълват, тъй като продуктите могат да бъдат предназначени за подарък. При получавеното им, вие сами може да ги попълните, като дори и да не го направите, това не би било проблем, в случай, че се нуждаете от гаранционно обслужване. 

 

Нямам касова бележка. Защо? 

При получаването на своята пратка от куриерския служител следва да получите т.нар. разписка за пощенски паричен превод, която играе ролята на касова бележка. Куриерската фирма, с която Nostro.bg работи, е опълномощена и лицензирана да издава тези разписки, като в този случай не е необходимо и допълнителното предоставяне на касова бележка. 

 

Мога ли да направя поръчка без регистрация?

Да, разбира се. Можете да направите вашата поръчка и като гост.

 

Предлагате ли лизингово плащане? 

Да, в Nostro.bg разполагате и с опция за покупка на изплащане. Повече информация за това как да се възползвате от нея може да откриете тук.

ВРЪЩАНЕ И ГАРАНЦИЯ

Имам ли възможност да върна закупен продукт?

Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 14 дни от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).

 

Имат ли предлаганите продукти търговска гаранция?

Всички предлагани електроуреди от nostro.bg имат гаранция за срок от 24 месеца

 

В кои случаи nostro.bg има право да откаже гаранция?

Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в инструкциите за употреба, гаранцията и техническите характеристики на стоката. Гаранцията на продуктите не покрива износване, случайни повреди или щети, причинени от неправилната употреба на продукта. Силно препоръчваме да прочетете внимателно инструкциите за експлоатация, за да гарантирате правилната употреба на уреда през целия период на ползване. Обърнете внимание, че 24-месечният гаранционен срок не се подновява при доставката на заменения продукт. Той важи от доставката на първоначалния продукт.

 

Получих продукт с дефект, липсващ аксесоар или функционална част. Какво да направя?

Трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.

При транспортен дефект е желателно да ае свържете с нас в максимално кратък срок.

 

Как да върна продукт?

За да върнете продукт или цялата си поръчка, е необходимо да се свържете с нас на посочените контакти : 0882491923 или ccd@nostro.bg

Връщане на продукт може да бъде осъществено, ако той е в състоянието, в което е получен, неизползван, в това число - оригинална опаковка и всички съпътстващи аксесоари (ако има такива).

Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощени лица или които са умишлено повредени, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или използване, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/електрически шокове). 

Продуктът трябва да бъде върнат в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи, с които е доставен продуктът.

В случай че доставеният продукт е бил придружен от подарък, необходимо е да върнете и подаръка.

 

За чия сметка са транспортните разходи при връщане на продукт?

В случаите, в които полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или цялостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.), транспортните разходи са за сметка на nostro.bg. Когато клиентът желае да замени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.

 

В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?

nostro.bg ще Ви възстанови заплатената за даден продукт сума не по-късно от 14 дни след получаването на продукта обратно в нашия склад. Стандартно възстановяваме сумите по банкова сметка.

Product added to wishlist
Политика за бисквитките
Ние и нашите партньори съхраняваме и/или имаме достъп до информация на устройство, като уникални ID номера в бисквитки с цел обработване на лични данни. Можете да приемете или управлявате своите предпочитания чрез препратките тук, включващи правото да възразите, като се използва легитимен интерес или по всяко време на страницата с настройки за поверителност.